Saturday 24 May 2014

You've got a message(2)

Jeju...nie wiem od czego zacząć...przede wszystkim bardzo bardzo bardzo Was przepraszam ;c Zawiesiłam bloga, bo zwyczajnie nie miałam czasu...nie sądziłam, że będzie taka reakcja. Wczoraj tu weszłam, przeczytałam wszystkie komentarze i mi się tak smutno zrobiło. Ale cieszy mnie że mimo, że nie piszę od prawie roku, nadal mam te kilka wyświetleń dziennie :) Dziękuję, że o mnie nie zapomnieliście :) Jesteście kochani :) Jak tylko znajdę czas na pisanie (bo teraz, jak zawsze pod koniec roku, jest ciężko) i będę miała wenę to coś skrobnę, nawet krótki rozdział, ale żeby coś było :) Chociaż zasługujecie na bardzoo długi :) I tak mi przykro, że nie wchodziłam, naprawdę ;/ Ale zbliżają się wakacje więc będzie dobrze ^^ Postaram się częściej wchodzić :) Kocham Was, jesteście cudowni <3 

16 comments:

  1. Chcesz poczuć się jak w Hogwarcie? Zapraszamy do zapisów: http://ramesville.xaa.pl

    ReplyDelete
  2. Wreszcie jesteś c:
    Z niecierpliwościa będę czekać aż coś napiszesz bo robisz to świetnie c:
    Weny,
    Harrietta.

    ReplyDelete
    Replies
    1. No i znowu jestem :) nie miałam wgl czasu, żeby to wszystko ogarnąć a myślałam o blogu i zastanawiałam się nad usunięciem, ale jak weszłam i zobaczyłam, że jeszcze jest tych kilka wyświetleń to się rozmyśliłam i chyba dobrze :)

      Delete
  3. Przeczytałam przed chwilką miniaturkę Dramione - całkiem niezła :)
    Mam nadzieję, że powiększysz nasze grono :D
    Pozdrawiam,
    precious-fondness.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :) żeby grono się powiększyło to musicie mnie polecać ^^ Bo inaczej lipa ;)

      Delete
  4. O jejku wrocilas <3 tak tesknilam ze ojejku ;c czytalam twojego bloga a jak przestalas pisac to mi sie smutno zrobiło ;o ale jestes ^^ kocham twoje wpisy o Snily *,* czekam ;*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Przepraszaam, że tak długo musiałaś czekać, ale może teraz mi się uda pisać :) Już jest kilka nowych słów :)

      Delete
  5. I znowu zawiesilas.... obiecanki cacanki a glupiemu radosc...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Może uda mi się tym razem, Wiem, że nie powinnam nic obiecywać i robić takich nadziei na wielki powrót, ale naprawdę myślałam że dam radę. Za to jest 9 rozdział snily :) krótki bo krótki ale stwierdziłam, że lepszy taki niż zaden :)

      Delete
  6. I znowu nie ma notek... Ehh a tak długo czekałam na Snily i się chyba nie doczekam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wiem, że zawaliłam sprawę, ale jest kolejny króciutki rozdział :)

      Delete
  7. I'm amazed, I must say. Rarely do I come across a blog that's both
    equally educative and amusing, and let me tell you,
    you have hit the nail on the head. The issue is something not enough men and women are
    speaking intelligently about. Now i'm very happy that
    I found this during my hunt for something relating to this.


    my blog post :: cheap uk hosting cpanel

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks for these uplifting words :) Nice to hear it :) But I'm wondering how did you understand it. Because translations can be tiring.

      Delete
  8. I am genuinely grateful to the owner of this web site who has shared this impressive paragraph at at this place.


    Feel free to visit my homepage Learn More Here

    ReplyDelete
  9. Zapraszam Cię na mojego bloga z miniaturkami. Każdy znajdzie tam coś dla siebie. Jest tu wszystko! Kanon i jego brak, coś nowego lub coś całkiem swojskiego i oczekiwanego, zaskakujące parinig oraz niebywałe historie :D Masz propozycję, co do następnej miniaturki? Nie ma tu opowiadania o paringu, który chciałbyś zobaczyć, pisz śmiało :)

    Zapraszam! ^.^ Sprawisz mi niebywałą przyjemność jeśli wpadniesz ;)

    http://miniaturkidosme.blogspot.com/

    Pozdrawiam,
    BellatriX ♥

    ReplyDelete