Thursday 8 August 2013

You've got a message (1)

I jak wam się podobała moja miniaturka Dramione? To moja pierwsza, jak już wspomniałam, nigdy wcześniej tak nie pisałam xd Proszę, komentujcie, bo dla was to chwila, a dla mnie jest to bardzo pouczające :3 Nie wiem, kiedy będzie następne opowiadanie i nie wiem nawet o czym, ale postaram się jak najszybciej coś wymyślić ;* Przepraszam, że czwarta część miniaturki taka krótka, ale byłam zmęczona, kiedy to pisałam, poza tym miało być tego więcej ale nie chciałam z tego robić opowiadania, bo miniaturka to w końcu tylko miniaturka :)
Proszę , piszcie co sądzicie o mnie/blogu/sposobie pisania :)

5 comments:

  1. Jak już wspomniałam (i pewnie też zauważyłaś) mi się bardzo podoba ;) Piszesz lekko, nie przedłużasz zbytnio, a Twoje opisy to nie rozciągające się w nieskończoność krówki ciągutki :) Z chęcią roześlę link moim znajomym, ale może o przyzwoitszej godzinie. Nie oszukujmy się, tylko ja już nie śpię od 5:30. ;)
    Pozdrawiam,
    Mad.

    ReplyDelete
  2. Dobrze wiem jak się czujesz, pisząc o komentarzach :v też miałem i nadal mam z tym lekki problem :) co do miniaturki.. rewelacyjna :) przez 5 sekund zrobiło mi się żal Pansy, ale potem mi przeszło :3 jeśli mogę zasugerować to mogłabyś coś napisać o Bellatrix ( tak na marginesie, moja ulubiona postać :D )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moja też <3 Chciałam tak wgl napisać o Bellamorcie xd Ale na razie chcę o Snily, bo już mam pomysł :3

      Delete
  3. to superowski blog i miniatura.:D Mam chrapkę na więcej.;P Pisz.:*

    ReplyDelete